close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מנציחים את זכר הנרצחים בפיגוע הירי סמוך לעותניאל

מערכת שורשב טבת, תשעו14/12/2015

30 יום לאחר הרצח הנורא של יעקב ונתנאל ליטמן ז"ל, במד"א חונכים אמבולנס חדש על שמם של יעקב ליטמן ובנו נתנאל חי שהתנדב במד"א

תגיות:
לפני כחודש נרצחו בפיגוע ירי רצחני סמוך לעותניאל בדרום הרב חברון יעקב ליטמן ז"ל ובנו נתנאל חי ז"ל מירי מחבלים שנורה לעבר רכבם. נתנאל חי ז"ל, שהיה רק בן 17 וחצי בהירצחו התנדב למעלה משנתיים במד"א והקדיש שעות רבות מחייו הקצרים להצלת חיים במסגרת הארגון. 
במהלך ימי השבעה הגיע מנכ"ל מד"א אלי בין לבית משפחת ליטמן לניחום אבלים שם דובר רבות על פועלו של נתנאל חי ז"ל שהקדיש זמן רב לפעילות התנדבותית במד"א, מנכ"ל מד"א הבטיח שבמד"א יקדישו אמבולנס לזכרם של יעקב ונתנאל חי ז"ל ואם המשפחה נועה התרגשה מאוד לשמוע זאת.
במלות 30 לפיגוע הרצחני, מחר (ב' 14.12)
בשעה 15:00 ימלא אלי בין את הבטחתו למשפחה כשבמד"א יחלקו כבוד מיוחד ליעקב ונתנאל חי ז"ל בטקס שיערך במתנ"ס ברחוב סולם אלדד בקרית ארבע בו יחנך אמבולנס חדש על שמם של יעקב ליטמן ז"ל ובנו נתנאל חי ז"ל לטובת מערך הרפואה של מד"א בקרית ארבע. 

את האמבולנס תרמו משפחת סימס מלוס אנג'לס שהחליטה לקדש את זכר הנרצחים בפיגוע באמצעות תרומת אמבולנס שיונצח על שמם.
בנוסף יחנך בטקס גם אופנוע מד"א חדש תרומת תלמידי תיכון מוריה-קולג' בסידני אוסטרליה ותושבי הקהילה היהודית בסידני אוסטרליה, שהחליטו מיד לאחר הפיגוע להקדיש את האופנוע לזכרו של בן גילם נתנאל חי ז"ל שנרצח.

בטקס צפויים לקחת חלק עשרות משתתפים, ביניהם: בני משפחת ליטמן, מנכ"ל מד"א אלי בין, ראש מועצת קרית ארבע מלאכי לוינגר, רבנים, אישי ציבור, עובדי ומתנדבי מד"א.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה